Jag borde verkligen..


...skaffa internet. Tänk vad jag skulle kunna blogga av mig tankar när dom kommer. Nu får jag tag i en dator alldeles för sent, då jag inte alls känner för att skriva ner allt som jag tänkt och funderat på. Tror det får bli lite ändring på det. Måste skaffa internet helt enkelt.

Igår blev det jobb i badhusparken och arrangemanget one day action, var egentligen tänkt att jag skulle jobba i caféet.. men blev sittande i éntren hela kvällen. Inte mig emot, jag hade det riktigt trevligt där med Carolin. Middagen blev serverad där vid 22snåret. Då var man inte liiite hungrig, så på två minuter var min tallrik slut. Nu sitter jag på strömnäs och väntar på att vi ska dra till långnäs och dragracingtjohejsangrejen. Har aldrig varit på det, så det blir nog lite spännande. En upplevelse kanske..

Nä, dags att röra på flärret.. haha. Utgång ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du verkade trivas vid entren, vissa fick ju springa runt och skrika åt snåla ungdomar att de inte fick hoppa över stängslet! haha!



Vi måste kör Gospelaerobics snart igen ;)Det är ju det grymmaste!!



Kram

Postat av: erica

tede, vi måste vända den här skitiga sommaren i augusti...

2008-07-18 @ 20:22:09
URL: http://crackhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback