Fan vad skönt!


Bloody fucking friday, och jag kan inte vara annat än lycklig. Imorgon åker jag till Götet för att se Iron maiden, men även för att gå på liseberg och åka livsfarliga karuseller. Hade tänkt åka rainbow, den där som gick sönder, men dom ska visst inte starta den igen :/ Undra varför? Haha. Nästa vecka blir det hårdträning, som det blir resten av året. Sitter hos mami nu, är lite social med gänget där ute men funderar på att snart röra mig hemåt och sova. Känner mig tråkigare än tråkigast, men så är det väl när man inte har något liv. Flyget går 07.30 imorgon, flygtaxin går 05.55. Och jag som trodde jag skulle få sovmorgon, tji fick jag. Nä, nu ska jag ta mig mot balkongen och sofforna som står uppradade där ute. Nästa vecka blir det lulekalaset, och jag taggar som en tok till dess..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du lever och att Götet var till belåtenhet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback