Återkommande tema


Jag tror de flesta har gått igenom samma sak som mig, och det är denna förbannade framtidsångest. Nu är jag sjukt sugen på att göra en massa saker, precis som jag var innan jag bestämde mig för att plugga. Men nu, nu har jag gått tillbaka till det där ångeststadiet. Eller jag har inte riktigt ångest, men tankarna om framtiden har kommit tillbaka. Jag vill så mycket, och jag har så lite tid. Just ja, jag har hela livet framför mig, men det känns ändå som att jag vill hinna med så mycket mer än vad jag egentligen kommer ha tid med. Vad tusan ska man göra til hösten? Resa, jobba, plugga? Sjukt jobbigt.. men det kommer väl så småningom skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Kollegan

RES!!! Vafan, Piteå och plugg finns väl alltid kvar eller? Rätt va det är så är du fast i Sverige med fast jobb, hus å hela kittet. Då kan du inte resa så mycket.

2008-07-21 @ 23:09:05
Postat av: Emma

GBG hösten 2009! Ska du med??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback