Que?

---------- sent a request using My Best Friends:

Therese, I just added you as My Best Friend and would like you to add me to your best friends list as well.

Jahaja, vad kan man säga? Jag skickar ett sms till en person där jag skriver att jag tycker vi ska glömma det som har hänt. Får till svar att personen håller med mig. Japp, sådär.. glömt, poff. Igår får jag en best friends-request på facebook av den här personen. Min reaktion var: eeh, que? va? Ganska självklart kan man ju tycka.

Personen i fråga skickar en BEST FRIENDS REQUEST två dagar efter jag skickat ett sms där jag säger att vi ska glömma gammalt groll. Efter två dagar!!! Vet inte om det går att bli bästa vänner bara så där, efter det som har hänt. Speciellt inte när jag "förlåtit" personen två dagar tidigare. Jag är fortfarande i chocktillstånd. Vad tror denna människa egentligen? Att allt ska bli som förut? Det tror inte jag, eller jag tror inte.. Jag vet att det inte kommer bli som det var tidigare. Den tilliten har jag inte för den här personen, och jag lär aldrig få det igen. Det bästa hade varit om det aldrig hade hänt, men man kan inte ändra på det förflutna. Det som händer, det händer. Så enkelt är det bara.

Jag har dragit ett streck över det där nu, och ska tänka på framtiden istället. Man kan inte stå kvar på samma ställe och stampa, utan man måste se framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback