My ass is made of Ice


Har just kommit in från min promenad. Riktigt fint väder ute, sol och hela faderullan, men inte fan är det varmt ute. Min rumpa är iskall och mina kinder är tomatröda. Nästan så att man skulle missta min rumpa som en isklamp (?). Ni vet, en sån där man har i kylväskor, eller så kanske någon missta mina kinder för tomater och använda dem till ketchup. Vem vet, vem vet.. Det var i alla fall skönt att promenera, om vi bortser från den förfrysta gumpen.

Snart dags att traska till stan med crackhoe. Tänkte försöka hitta några jeans att ha imorgon, för vissa glömde sina jeans i luleå. Not cool! Fick föresten besök igår av Miss C, klockan 22.30. Inte väntat direkt, haha. Nej, nu ska jag gå och värma min gump. Har några förslag för uppvärmningen. Stoppa ner ett täcke i mina byxor, trycka gumpen mot ett element eller köra något coolt dancemove för att få igång blodcirkulationen. Frågan är bara vilket som fungerar och ger bäst resultat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback