Kass eller kass?


Jävligt bra fråga. Är jag kass, eller bara kass? Skriver hela tiden fel när jag ska gå in på blogg.se, så jag hamnar på blogg.de istället. Ich nicht spechen deutch, typ. Känns som att jag egentligen borde göra något vettigare än att sitta vid datorn. Har suttit här way too long, och vad har jag gjort? Jo, bloggat som en aphjärna. Hur coolt är det på en skala? Att vara en aphjärna dvs, nej just det.. Not cool! Jag undrar hur en aphjärna ser ut, vilken färg den har, storlek. Ja, det är många frågor som kommer när man väl sätter sig ner och funderar. Speciellt när man funderar på hur en aphjärna ser ut. Någon som vet? Jag misstänker att en aphjärna är ganska äcklig. Inte för att det är just en apas hjärna, utan att det är en hjärna.Hjärnor i allmänhet är nog in så mysiga. Nej, vilka underliga tankar jag har. Nu går jag och ser TV istället. Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback