Gollum och smeagol

That's vi..



På fredag blir det jag och baccardi razzen, erica kan också få vara med på ett litet hörn. Apropå erica, så har jag just fört över "lite" bilder från kameran till datorn. Om vi säger så här, det var ungefär lika många bilder på erica, som det var på mig, vilket betyder att det var jävligt många på henne. Haha! De flesta bilderna på oss är lite, hrm, hur ska man förklara det.. underliga? Det finns få bilder där vi är seriösa, och de få bilder vi försöker vara seriösa på ser förjävliga ut. (inget illa menat erica, men vi ser ut som gollum) På något jävla vänster blir vi ändå oseriösa i slutändan. Hur lyckas vi? Lär ha rätt många bilder på en viss crackiie och en viss lady x när min visit i piteå är över, och jag gissar på att de flesta kommer vara gollum-lookalikes.



min vän razz


Kommentarer
Postat av: Erica

käft, vi är hetast i pite :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback