Funny bunny


Just för tillfället youtubar jag lite. Jag känner för att skratta, så jag tänkte försökta hitta något roligt på youtube. Jag skriver in funny, och vad får jag fram.. jo, detta:
http://www.youtube.com/watch?v=GuMMfgWhm3g Är det bara jag som har dålig humor, och tycker att det var tråkigt? Jag brukar inte vara sen med att skratta, jag skrattar rätt ofta. När man skrattar blir det roligt, och det är roligt att skratta. Men det där var inte roligt, därför skrattar jag inte, och jag som ville ha roligt. Jävla skit!

Inte funny for fem öre. Man kan inte "tagga" funny, och sen är det inte roligt. Det är fel att ljuga, det har jag fått lära mig. Så denna person som har lagt in det där klippet ljuger, och den som ljuger är dum. Jag youtubar vidare efter något roligt.. Wish me luck!
 


Okeeej då, jag erkänner.. Jag var lite snabb på att dömma ut klippet! Så tråkigt var det väl inte.. men inte det bästa jag sett. Jag skrattade inte, jag log bara. Det är en viss skillnad! Är roligast i slutet, så man kan skippa de två första minuterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback