Det eviga väntandet


Sitter på biblioteket just nu, och inväntar ett samtal från ewe. Har inhandlat lite saker på HM, som förhoppningsvis gör mig nöjd. Igår tog jag det enbart lugnt. Såg en film på fyran. Tror den hette cracker (?). Samtidigt som jag såg på tv, bläddrade jag lite i tidningen vagabond och läste lite om Thailand. Inte så länge kvar nu. Resan dit kommer ta 20 timmar. 4 timmar till istanbul, sitta och vänta i 5 timmar, sedan 10 timmar till Bangkok. När jag väl har landat där så blir det nog att åka till koh chang på en gång. Har inte bestämt något ännu, lär bli rätt spontant där nere.

Innan jag åker till thailand så åker jag som sagt hem till Piteå. Blir att leva fattigt i min moders lägenhet medan hon och hennes karl är i Indien. Tycker att tiden kan gå lite fortare så att jag får åka härifrån snart. Nej, jag ogillar inte Göteborg, men jag har ingenting att göra på dagarna vilket självklart är tråkigt. Blir oftast en eller två promenader om dagen, lite mat, tv, dator, tv, sova. Inte så händelserikt dvs. Nej, nu är det dags för mig att googla runt lite och läsa om thailand. Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Erica

kom hit nu! du drar ingen martha stewart som mig då i läggan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback