Bikini-hunt


Sitter och spanar runt på bikinis. Kan ju tänkas att man behöver en när man åker till Thailand, om jag nu inte vill gå runt naken och frysa tuttarna av mig. Okej, jag lär ju inte förfrysa brösten när jag är där, utan jag skulle däremot få en jämnare bränna. Men, det är inget som jag känner är nödvändigt. Tror inte att det är så populärt att vara nudist, sedan tror jag inte riktigt att det är min kopp av te att gå runt naken bland främlingar. Dom kanske börjar peta på mina personliga delar med sina fötter, och det vet vi alla vad jag tycker om det.


Sååå, tror jag måste ge mig ut på en bikini-hunt*. På med mössa, vantar och kontokortet, sen är det bara att dra ut i bikiniskogen och jaga. Fast, jag kan ju mycket väl sitta inne och jaga istället. Detta blir ju självfallet mindre jobbigt, men risken att jag kanske inte kan ha bikinin blir större. Hur ska jag göra? Ole dole doff..

* Bikini-hunt går till på det sättet att du tar med dig kontokortet. Det är bra om det finns pengar på det, annars kanske du måste gå hem igen. Då kan bikinin vara borta när du kommer tillbaka. Detta vill vi absolut INTE riskera. En mössa måste finnas på huvudet på vägen till bikiniskogen, så att du inte fryser om öronen och blir sjuk innan resan, vantar kan också vara bra. Du väljer själv om du ska ha några andra kläder på kroppen. Jag själv föredrar kläder, och skulle nog råda er andra att göra likadant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback