2008


Gott nytt år!

Så var det 2008. Ett nytt år, med nya möjligheter och äventyr. Jag hoppas verkligen att det blir ett roligt år, men man kan som sagt aldrig veta. Åker hem till Göteborg nästa måndag. Jag längtar faktiskt lite om jag ska erkänna. När jag kommer dit blir det att ta tag i mitt liv, i mitt nya liv skulle jag vilja säga. Vad händer nu är då frågan som jag ställer mig själv? Vad ska jag göra? Vad vill jag? Jag vet vad jag vill.. men det jag vill, vill jag inte göra nu. Jag vill vänta ett tag med det. Nyåret firades i allafall på havsbadet där det var omy-fest. Den var väl helt okej, inte så där överdrivet rolig, men ändå helt okej. Den fick godkänt. Träffade många roliga människor, och dansade som en tok. Lär ha lika ont i kroppen imorgon som jag hade efter juldagen, men den smällen får jag ta då. Ska äta lite innan jag går och lägger mig. Är grymt hungrig för en gång skull, så jag ska traska in till bror min som värmer upp kycklingfilé och lite potatisgratäng. Yes, det blir en sista festmåltid innan läggdags. När jag vaknar "imorgon" så är det nya tag. Det är mycket som ska förändras. Ett helt nytt liv väntar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback