Tisdag



Nu var det ett bra tag sen jag skrev något här. Kan inte direkt skylla på att jag inte haft tid, för det har jag. Jag gör ingenting på dagarna så där har jag ingen ursäkt att hämta. Har däremot inte haft någon ork, har gjort saker som enligt mig har varit roligare. Men nu jäklar tänkte jag skriva en rad eller två.

Tisdag och jag kom hem från Luleå för ett tag sen. Har bara legat och vilat sen jag kom hem, så därför tänkte jag ta tag i lite ärenden nu. Tänkte promenera till stan och kolla på några mjukisbyxor. Me like it a lot! Måste även gå förbi coop och handla lite frukt, och kanske lite yoghurt? Ikväll blir det aerobic intervall 75 på korpen. Taggad till tusen som vanligt! Var föresten och solade igår, tänkte sola några gånger innan thailand. Kan tänkas att det är en bra idé..fast jag lär ju bli en kräfta ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback