The kids aren't alright



....I know, it stings. Men, detta är sanningen. Jag är inte helt sane, så att säga. Men, (alltid en massa men) det är inte erica heller. Egentligen, om sanningen ska fram, så är vi pirater. Såna där galna saker. (ooh, rim) Japp, vi är lite knäppa av oss, och dålig humor har vi också. Vi skrattar åt det mesta, fast mest åt saker som antagligen ingen annan skrattar åt.

Sitter föresten vid två datorer. Skriver detta blogginlägg på min bärbara, samtidigt så sitter jag och lyssnar på musik på min mammas ordenador. Bättre högtalare på hennes stationära än på min bärbara. Ganska naturligt skulle jag tro. Idag blir det la ciudad med crack. Måste göra lite viktigt grejs på stan. Ingen träning idag, kasst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback