Så jävla underbart, verkligen..

Hej ångest! Vad trevligt att du är tillbaka, det var ju som ett tag sen nu. Antar att du bara hade vägarna förbi och bestämde dig för att du var tvungen att besöka just mig denna afton. Vad trevligt för mig, verkligen. Jag tycker ju så mycket om att ha dig på besök. Verkligen! Du är sååå omtyckt och så jävla underbar.

Började fundera på resan till thailand och vad som händer efter den, och svaret blev: jag vet inte. Jag har ingen aning om vad jag ska göra efter min resa.  Jag vet att jag vill börja plugga till hösten, men hur tusan ska jag göra i sommar. Jag har en lägenhet i Göteborg, men jag har sommarjobb i piteå. Om jag åker tillbak till Göteborg måste jag skaffa mig ett sommarjobb snabbt, och om jag stannar i Piteå så kommer jag inte ha någonstans att bo. Så, jag dras som åt olika håll, och just nu har jag väldiga problem att bestämma mig och avgöra vad som låter vettigast. 

Typiskt mig att börja fundera på något sånt här, nu på kvällskvisten då det är meningen att man ska ta det lugnt och bara njuta av lugnet. Men nej, inte jag. Jag ska sitta försjunken i mina tankar och funderingar så att jag är blir okontaktbar och osocial. Jävligt roligt, verkligen.

Nu ska jag försöka sova, får försöka koppla bort alla funderingar för nu och återuppta dom imorgon.Japp, låter som en vettig idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback