Onsdag, härliga onsdag


...eller något i den stilen. Jag vaknade tidigt i morse, för att vara Therese då förstås. Var uppe redan kl 08.15. Tog mig en promenad till stan, eller rättare sagt till BDbygg, men det ligger ju som i stan. Detta skedde efter en timmes virrande på internet. 11.30 var det styrkemix på korpen, kl 16.00 var jag tillbaka på korpen igen för att gå en "coreutbildning". Vi gick mest bara igenom olika övningar man kan ha, lite teknik osv. Där efter gick jag på yoga2 75min. Var riktigt skönt för min annars så stela kropp (?), eller kanske stel för att vara jag.

Nåja, nu är klockan 22.13 och jag är redan trött. Förstår inte riktigt vad det är med mig. Bara för en månad sen vad jag ju en kvällsmänniska utan dess like, och nu helt plötsligt blir jag trött kl 22.00. Not cool! Kanske är mörkret som gör det? Men snart slipper jag det, höhö. Har även sett en av mina favoritserier denna afton, LOST ♥

Kanske dags för mig att sussa. Ska upp tidigt imorgon och åka med min mamma till Luleå. Lika bra att passa på, så att man slipper betala bussen. Gratis är jävligt gott, sedan måste jag verkligen spara pengar inför resan. Undra hur mycket man klarar sig på där borta i thailandet? Någon som har en aning? Men, blir nog lite slösa i helgen ändå.. även fast jag innerst inne vill gömma undan mitt bankkort, men är en massa viktiga saker som måste handlas. Sedan är jag även sugen på att gå ut på krogen i helgen. Nååja, det blir var det blir helt enkelt. Ni får ha en trevlig fortsättning på kvällen. För min del blir det nog sängen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback