Nej, nu jäklar är det dags..


Är jag så tråkig att ingen vill läsa min blogg? Buhuhuhu. Duktiga jag har sovit bort nästa heeela dagen. Men nu jäklar ska jag ta en promenad. Självklart ska jag ta på mig mina långkallingar. Imorgon 07.45 ska jag ringa vårdcentralen. Åååh, vad jag längtar.

Nej, dags att röra på sig. Om 3 veckor åker jag till thailand.. och ja, ni blir kvar här.. i kylan och snön. Muhahaha! Ja, jag är ond ;) De två första veckorna blir jag inte själv som det var tänkt. Jag har hittat en reskompis och det är ingen mindre än slipsmannen. Tänka sig att han skulle vilja följa. Fast iofs så är det ju MIG han ska resa med, vem skulle inte vilja resa med mig i 2 veckor? Haha, fast kan tänkas att han vill ta ut förra årets semester. Men, vi kan ju låtsas som att anledningen är mig och inte värmen, solen och ölen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback