Luleålivet


Borde egentligen ta en promenad i det fina vädret, men jag väntar på ett samtal. Tänkte även föra över lite ny musik till mobilen, men näe, det fungerar inte. Jäkla skit! Visst tycker jag om musiken jag redan har, men börjar bli lite less nu. Behöver lite förändring.

Så, då har även en helg passerat, och om jag ska sammanfatta den blir det: lugnare än lugnast. Fredagen bjöd på barnfilm (vet inte om det är en barnfilm, men typ) med erica. Lördagen blev det en sväng på sun tan, och en titt på melodifestivalen. Såg även en skräckfilm som jag rekomenderar åt er andra: Instängd. Jag skrek till och med, och det brukar jag inte göra. Inte på det sättet, haha.

Vad mer har hänt? Att jag gått och blivit lite av en mesig människa vet väl de flesta vid det här laget. Trodde att det skulle vara en period som gick över, men jag hade fel. Lika bra att vara ärlig, nu har jag verkligen blivit en mes. Men vad kan man göra? Svårt att inte smälta när man möts av en ros i dörren. Och jag som lovat mig själv att inte bli en tuttinuttigpusspådig-människa, fan. Jag som var anti killar, men visst, det lyckades jag bra med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback