Lugna livet i kåbban


Helgen har spenderats i luleå och i kåbdalis. Fredagen tog jag det lugnt och satt framför tvn större delen av kvällen. Lördagen gick vi upp tidigt för att bege oss till kåbdalis. När vi väl anlänt så bestämde vi oss för att åka slalom respektive snowboard, så jag hyrde ett set och köpte ett liftkort sen bar det upp i backarna. Trodde jag skulle bryta ett antal ben, med tanke på hur många år sedan det var jag åkte, men det gick hyfsat bra. Nästa gång kommer det gå ännu bättre och snart är jag ett proffs, eller så inte. Haha! I veckan blir det att träna och försöka planera vad jag ska ta med mig till thailand. Imorgon är det 2 veckor kvar till avfärd, spännandes spännande.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback