Live on the edge

Hade tänkt vara rebellisk idag, live on the edge, och ta en promenad (?!). Promenader är mitt substitut för att träna. Det betyder att jag vill träna jämt, typ. Men jag har lärt mig av mina misstag, där ett tag tränade jag lite väl mycket vilket ledde till att kroppen inte mådde allt för bra. Men som skrivet, man lär sig av sina misstag. Har lärt mig att ta det lugnt ibland, faktiskt. Igår var en lugn dag. Jag var knappt utanför dörren. Men idag är det en ny dag, och det är fint väder också, så jag ska ta mig ut snart. Bara på med kläderna, sen ut i solen. Skönt!

Nästa vecka är det alla hjärtans dag, och ni vet vad det betyder.. att alla kärlekstoffelmänniskor är ute och ska gossa på offentliga platser. USCH! För mig blir det att träna, och sitta hemma och äta frukt. Verkligen spännande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback