Jäkla skit!


Man ska inte lova saker som man inte kan hålla. Iofs hade jag bara lovat mig själv att det inte skulle bli så här, men klart fan det blir så ändå. Det kommer som mest olägligt, egentligen. Jävla skit!

Nåja, har börjar klura ut hur min framtid ska se ut. Jag har vetat ett bra tag vad jag vill bli, och det är hälsovägledare. Jag älskar att träna, och tror att jag är bra på att peppa andra att vilja träna. Just nu har jag motivationen till att börja plugga, så det känns som att jag borde ta tag i det nu, och söka till ht 2008. Har även börjat fundera över boende och extrajobb. Känns som att jag inte vill låna allt för mycket pengar. Bättre att tjäna ihop en massa, så att jag slipper csnlånet.

Nog pratat om plugglivet. Nästa vecka ska jag till min kusin och hälsa på. Kommer bli grymt roligt att träffa henne. Sist jag träffade henne var i somras på min mammas bröllop. Vi började prata om jobb i Oslo, och hon är grymt sugen på att hänga med. Det kan ju inte bli något annat än succé..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback