Gärna i år, tack


Nu börjar jag bli otålig. Varför ringer dom aldrig från vårdcentralen? Tänk om jag har en dödlig sjukdom, så får jag veta det om en vecka.. Hur jäkla roligt skulle det vara? Efter gårdagens visit på vårdcentralen blev det kassler med ris och sedan träning på inpuls. Idag blir det kyckling med ris och träning igen. Denna afton blir det axlar och biceps.

Crackie ringde mig idag och berättade att hon var på väg till luleå, så efter jag satt i tvätten gick jag och mötte henne och vi tog en fika på waynes. Inhandlade lite silverschampo också, så kanske jag blir nöjd med hårfärgen någon gång. Dags att äta, sen blir det ett hårt träningspass.

Kommentarer
Postat av: Peter

Det är väl bättre att du får veta det om en vecka i så fall än idag? Tänk va tråkigt det skulle vara att få reda på något sådant. Nu lever (ha...ha...) du ju ändå i ovisshet så ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback