Facebook är inte coolt..


Jag blir så less på facebook, verkligen. Jag blir så irriterad på alla mail och jag har börjat hata "are you interested?". Någon mer som gör det? Får mail lite då och då från facebook där det står, somebody have clicked yes on you blabla. Jaha, och? I dont give a fuck. Klicka inte yes på mig, tack. Ni får gärna sluta upp att skicka en massa annat skit, typ jämföratjohejsanhoppsan-saker, eller likeness-unrated-skit.. Jag är less på att få konstiga mail, så nu får ni fan i mig sluta. Im so sick of it, okey?

Sitter i luleå och gör inget alls. Har kollat på let's dance, jag lever let's-dance-livet, eller som jag vill kalla det "jagharingetliv-livet". Är jäkligt uttråkad. Blir nog resident evil nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Jag tog bort min jävla fisbok :P

2008-02-26 @ 09:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback