En sån där ska jag skaffa mig..


Undra vart man kan inhandla en Unicorn? Kanske måste åka till Narnia för att skaffa mig en. Ska tame tuuusan söka igenom alla mina garderober, om jag har tur kanske jag hittar en som leder till narnia. Om jag inte gör det misstänker jag att jag kommer se ganska dum ut när jag gräver för fullt i de fullproppade garderoberna. Men what the heck, det är väl värt ett försök? Vem vill inte träffa på en faun, en bäver eller kanske ett stort lejon så här på kvällskvisten? ;) By the way, achmed kan slänga sig i väggen. Här kommer det nya tillskottet - the blåndins, eller något sånt.

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag är ledsen men du kommer nog inte närmre än såhär: http://cuddlyparrot.googlepages.com/cuddlyparrotcustom.jpg/cuddlyparrotcustom-full.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback