Blandad kompott


Då har man varit på en liten promenad i det fina vädret. Är nästan sugen på att gå ut igen, bara för att det är så skönt att vara utomhus idag. Har även ätit lite mat också, blev palt och cola zero. Haha, vilken mojsig blandning. Mästerkocken Therese - c'est moi! Om 2 veckor är jag i Thailand. Det är helt sjukt hur snabbt tiden går. Känns som att det var nyss jag var med om mardrömsresan. Nåja, bäst att ta vara på alla dagar så gott det går. Lev livet varje dag som om det vore din sista. 


Tänkte bara påpeka att jag har riktigt blandad musiksmak. Jag älskar att lyssna på eruodance á la 90tal, men jag gillar även att lyssna på lite hårdare musik som tex In flames, Children Of Bodom, Disturbed, Iron maiden, Dope osv. Ganska stort hopp från Captain Hollywood till Cradle of filth, haha.

Cool James & Black Teacher - Dr Feelgood



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback