"åååh, jag vill också ha en unicorn"

(jag gör en gest med fingret mitt på pannan)
erica säger snabbt: "Va? Jag tänkte precis på unicorn när du sa det"

Jahaja, så då har man sett narnia med erica. Blev rätt mycket prat under filmen. Brukar oftast bli så. Vi har planerat att vlogga någon gång. För er som inte vet det, men jag och crackhoe gör helt galet roliga klipp. Hon skickade just ett från förra helgen, och det finns inga ord. Inga ord kan beskriva lejdheten, fy fan vad roliga vi är. Youtube nästa, haha. Vi skulle äga den döda terroristen med hästlängder. När ni minst anar det så kommer jag ladda upp något sjukt videoklipp här.. när ni minst anar det..

Sjuka-inga-ord-klipp for the win, det enda jag har att säga!

Kommentarer
Postat av: Erica

woooord!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback