Oh my god!


Om jag var blond igår.. så är jag jävlat  BLOOOND idag. Blondare än blondast! Pam, släng dig i väggen, here comes the real blondie. Spinningen gick ändå helt okej, fick lite feedback och nya idéer. Detblir nog riktigt, riktigt roligt. Annars har jag flängt runt idag, igen.. precis som igår. Imorgon ska jag flänga lite till. Blir även att införskaffa pulsklockan som jag önskat mig. Har även hunnit med att blåånda håret, hälsa på såowfie, pratat med mami och nu är min karl här. Trevligt med sovsällskap, mindre trevligt med sovsällskap i en 105cm säng.

Spin imorgon, därefter luleå? Söndag - afropowerdance-pass för alla instruktörer. Helgen är inte riktigt planerad, men det lär väl komma förslag om att åka och fiska om jag känner en viss person rätt.. Mysdags nu!

(ville bara påpeka: rubriken is not religious.)

Kommentarer
Postat av: Emma

När ska du komma och hälsa på oss??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback