Alone in the dark


Okej, så mörkt är det inte ute och jag är inte helt ensam. M håller på att målar och spacklar för fullt i hans sovrum, medan jag funderar på att ta en promenad. Har inte något bättre för mig, så varför inte passa på att gå ut och göra något hurtigt? Samtidigt så kan jag ju klura på vad jag önskar mig i födelsedagspresent.

  • Pulsklocka
  • Träningsredskap (tror dock M redan har en massa som jag kan låna, så jag lägger den önskningen på is)
  • mp3spelare/Ipod
  • Nya träningsskor
  • SPA-besök

Ojdå, insåg nu att jag kanske inte behöver klura på vad jag önskar mig. Listan verkar vara rätt lång redan nu.. Dags för promenad!


Kommentarer
Postat av: Jännäää

Yo Bruden! Kommer snart till pite igen. Vad sägs om en fika? eller kanske en promenad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback