Tråklivet blandat med överkänslig Therese


Jag är uttråkad, extremt uttråkad. Det är fint väder ute, så en promenad skulle passa bra.. men jag har inte de rätta skorna för en promenad. Jäkla skit! Karln håller på med sin bil, så inge kramkalas. Crack ligger säkert hemma i sin säng, död efter gårdagen. (eller så är hon pigg som en nötkärna, men jag tror på det förstnämnda)

Jävla söndag. Söndagar är egentligen en bra dag, men denna söndag är tråkig. Jag vill göra något. Tror föresten jag har kommit in i en sån där överkänslig period. Vet inte riktigt vad det var med mig igårkväll. Konstigt, för så brukar jag inte bli. Har först varit jättegullig och mysig, för att i nästa sekund bli le bitch för att sen bli på snudd till en lipsill. Typ. Kanske PMS? Eller så är bara min hjärna lite mååongo.Snart går det över.. förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: e

faan tedeee, kan du bota sjukdomen jag har? deppsjukdomen...

2008-04-27 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback