Put your hands up


Sitter och nöter Fedde le grand - Put your hands up for detroit.. Man blir verkligen dans och träningssugen. Så nu sitter jag här och funderar om jag ska ta en löptur, en till promenad eller gå på ett pass på inpuls. Hmm, vilket jäkla I-landsproblem.
 
Sitter även och kollar på resor, ännu en gång har resesuget upptstått. Har knappt varit hemma i en vecka, och nu vill jag göra en till resa. Jag är nog inte riktigt klok. Bastutbildning imorgon till kl 22.00, och förhoppningsvis utgång sen. Hoppas innerligt att jag ska orka, men det kommer nog gå bra.

Annars lever jag luleålivet med ett litet inslag av piteålivet. Dvs, jag pendlar mellan luleå och piteå. Men från och med 1/6 blir jag the real thing again, piteå for the win (hmm?!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback