Koh Phangan och Haad Yao


Blev inte the sanctuary for min del, men daremot haad yao (west). Det ar en helt underbar strand. Inte sa mkt folk, sanden ar underbar.. daremot ar vattnet mindre mysigt. En massa sjogras som flyter omkring, men heey, vem bryr sig nar man far ligga pa beachen i 30graders varme? Egentligen? Inte jag. Naja, det ar riktigt, riiiktigt fint har och jag trivs hittills valdigt bra. Blir nog att jag spenderar min sista tid har. Ar lugnt och skont, och det ar det jag vill ha.

Sa, vad har annars hant de senaste veckorna? Har ju inte varit sa duktig pa att uppdatera, sa jag for gora ett forsok. Har hangt i tva veckor pa Koh Tao. Traffade en tjej som heter Sofia, hangde med henne och hennes kompis Sara. Darefter traffade jag nagra andra tjejer som jag borjade prata med. Hann inte hanga med som sa mkt, vilket var lite trakigt for dom var riktigt roliga att umgas med. Hoppas man traffar pa dom nagon fler gang! Har blivit biten av en hund, atit thaimat sa det racker och blir over, sovit i overdrivet harda sangar, druckit alldeles for lite vatten vissa dagar, knappt druckit nagon alkohol alls, atit 3 applen pa en dag (2st efter varandra), promenerat ratt mkt fram och tillbaka, sett en orm, klappat en groda, badat, solat.. typ.

Borjar otroligt nog langta hem. Sova i en normal sang, duscha i varmt vatten och faktiskt kanna sig ren for en gang skull, ata svensk husmanskost, ata mangder av applen och annan frukt, traffa alla roliga manniskor. You name it! Men, jag trivs har i varmen ocksa, skulle mer an garna vara i varmen ett bra tag till.. men borta bra, hemma bast sags det ju. Nu ska jag ga till min bungalow, lasa min bok och sen sova. Har inte tagit en enda powernap idag. Jakligt duktigt av mig! Om en vecka aker jag till Bangkok.. sen hem, vi sojnes.

Kommentarer
Postat av: erica

en hund?! wtf!? rabiiiieees! jag hoppas du sanerade dig!

Postat av: Anna

Nu du, Tedee! Jag kunde inte hålla mig ifrån bloggandet så länge. Haha.

2008-04-11 @ 08:31:14
URL: http://annalinneaelisabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback