Avvänjningsklinik..


..för fruktberoende skulle nog vara något för mig. Idag har jag tryckt i mig 4 äpplen, 2 mandariner, 1 päron och en banan. Fan för mig! Att jag aldrig kan sluta.. Min tarm mår inge bra nu. Overdose, overdose, overdose..

Men, jag får som sagt skylla mig själv. Jag måste fan lära mig någon gång att inte äta så jävla mycket frukt. Det är fanimej inte bra för magen och tarmkanalen. Det är sanningens ord! Meeen det är ju sååå svårt att hålla sig när man har golden delicious och royal gala mitt framför nosen. Det går bara inte.. jag har försökt så många gånger. Näe, jag måste ta i med hårdhandskarna. Max 3 äpplen om dagen.. Är ju som äpplena jag har störst problem med. För visst kan man kalla det problem? Tänkte om man äter såna absurda mängder är det väl ett problem.. då man känner suget efter ett fujiäpple jämt och ständigt.

Är jag besatt? Är jag beroende? Är jag en fruktoholic? Första steget är att erkänna för sig själv att man har ett problem.. Okej, här kommer det. Jag erkänner, jag har ett problem.. jag är beroende av äpplen. Fuck!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, det är bra Therese. Let it all out ;)

2008-04-25 @ 16:09:13
Postat av: Zara Hägglund

Jag har aldrig läst din blogg förrut men jag måste säga att du gav mig ett gott skratt. Jag kan inte fatta att du håller på med dina äpplen än?! Crazy!

Hade gött!

2008-05-05 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback