You can run, you can walk..



Sitter och lyssnar på musik just nu, ska nog gå ut och vara lite social med la familia, om jag orkar det vill säga. Har suttit och funderat rätt mycket idag, och det som kretsat runt i mina tankar är resor. Är sugen på att åka iväg sista veckan i augusti några dagar. Har som fått upp intresset för Italien och Kroatien, så om det blir någon resa så blir det antagligen någon av dessa destinationer. Annars har jag inte gjort så mycket inte. Har gått en promenad och har även var ut på en liten cykeltur i det fina vädret. Det var under den här cykelturen som jag fick upp ögonen för hur fint det är i Piteå. (iaf på vissa ställen) Blir nog att ta fler cykelturer runt Piteå i sommar. I

morgon är det midsommarafton och för min del blir det lugna puckar, jobbar från 16.00 - 01.00, sedan blir det väl antagligen hem och sova med tanke på att jag kommer cykla hem. Kommer nog vara rätt död då. Vad ska man annars hitta på i helgen? Blir nog några löpturer och rätt många promenader för egen del.. Kanske rent utav hittar på någonting för en gång skull? Förra helgen var det ju silver-fang-nötande, vilket inte blir i helgen. Tror inte jag pallar att sitta framför tv:n 11 timmar, typ. Nej, nu är det dags för mig att göra annat. Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: crackie

pussis! vi kan ta prommis ihelgen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback