Jag och mina kassa rubriker..


Måndag, och första dagen på en ny vecka. Vaknade otroligt nog rätt tidigt idag. Vaknade halv elva, så nu har jag varit vaken i 2 långa timmar. Men inte har jag fått i mig någon riktig frukost inte, men man kan inte alltid få det man vill, right? Helgen har spenderats framför tv:n och silver fang. Me love silver <3 I dag har jag planerat att gå en promenad, och dra på en löptur, kanske lite yoga i afton. Men, först och främst ska jag på roasters kl 18 för en intervju. Kan bli rätt intressant. Snart är det midsommar också, och vad händer då? Inget planerat ännu, men det blir säkert något trevligt. På onsdag klockan 14.30 ska jag på möte på Piteå Havsbad. Då får jag antagligen schemat för sommaren osv. Blir nog bra det!


Dagens låt: Red Hot Chili Peppers - Make you feel better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback