Hur taggad kan man vara?

Oooh, pepp pepp pepp! Jag är så taggad alltså! Jag är så jävla pepp på att springa. Jag längtar redan tills i morgon. I dag var dagen med stort jävla D. Jag tror att jag blev frälst på min löptur, inte då av gud, utan frälst av att springa. Känslan jag har just nu är.. svår att beskriva. Tror inte ens att det går att beskriva. Sedan att jag sprang 5,0 gör mig ännu gladare. Imorgon blir det 3,5, och på måndag ska jag tvinga med mig herrn på 5,0:an. Underbara värld! Nu ska jag sträcka ut mina ben, och njuta av resten av kvällen och se fram emot morgondagen.














Google.
Ord : Taggad

Kommentarer
Postat av: Petter

Klart som faan att vi ska springa.
Men du tycks glömma bort BRAK.

2007-06-24 @ 06:55:35
Postat av: Petter

Klart som fan att vi ska ut och springa.
Men du tycks glömma bort BRAK ;P

2007-06-24 @ 06:59:21
Postat av: AxelAxelAxelAxel

ohh la till en flörtare =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback