fuuuck yeah!

Vad säger livet? Ja, livet säger inte mycket just nu, eller det säger.. "Fan, Therese, det är dags för dig att ta tag i ditt liv, och göra något utav det. Sitt inte bara där vid datorn och slöa. STÄLL DIG upp och gör något för helvete!!! BITCH! *bitchslap*" Ja, så säger livet till mig. Det första som jag måste ta tag i är.. *trumvirvel, tack* Middagen. Yuck, yuck och åter yuuuck! Me dont wana make dinner, it's noono fun. Men vad gör man inte för laget, dvs mig själv. Hell yeah, sedan blir det en löptur och lite stretch. Mina händer luktar vindruvor, och magen sägr bu-bä-bu. Jävlar vad givande inlägg, om inte annat väldigt roande? Movie-time tonight, eller blir det barhäng på kalles? Näduu, inget barhäng för min del. Men någon gång kanske.

Kommentarer
Postat av: erica

barhäng är ju fan på lördagar!

Postat av: AxelAxelAxelAxel

FEL! Då är det Silver Fang! =)

2007-06-17 @ 13:29:23
URL: http://axelsalomonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback