Roskilde here I come



crackhoe tyckte att jag skulle blogga en sista gång innan jag åker iväg. Vilket jag självfallet har tänkt göra! Only for you, babe. Haha ;) Inte länge kvar tills jag ska traska ner till Piteå Taxi för att sedan åka flygtaxi till kallax. Där efter så blir det en liten flygtur till sthlm. På onsdag kl 06.20 tar jag X2000 till köpenhamn, och där efter buss eller tåg till roskilde. Damn, känns overkligt. Har börjat bli lite nervös nu också, för att åka själv. Till en början tvekade jag för idéen att åka själv, men nu känns det bra.. riktigt bra faktiskt. Jag får se vilka artister jag vill, gå dit jag vill. Jag har ingen som bestämmer över vad jag ska göra. Jag kommer njuta av varje minut, speciellt lördagen den 7/7 kl 01.00. För då ska jag se Red hot chili peppers! Nej, dags att kolla packningen. Ha det så bra alla..

Kommentarer
Postat av: crackie

bröööööl :´(

Postat av: erica

jag befaller dig att skriva ett nytt inlägg!!

2007-07-13 @ 15:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback