new things


Jag börjar misstänka att jag har en liten groupie. Hon reagerar på namnet erica eller crackhoe. Anledningen till varför denna misstänksamhet har uppkommit är att denna flicka vid namn erica ber om nya inlägg hela tiden, gång på gång på gång. Jag tror inte att det bara är en tillfällighet.. I think she wants me! Nej, skämt åsido. Är bara svårt att neka henne ett inlägg eller två. (börjar dock bli en vana det här, jag börjar gå mot toffelstadiet, NOT GOOD) Veckan har varit rätt lugn. Jobbade igår från 19.00 och slutade 23.00, idag har jag bara tagit det lugnt. Packat lite kläder inför helgen. Åker till lycksele idag, för att besöka stugan och även närvara vid min mammas bröllop som sker imorgon den 14/8.

Kan väl även berätta att jag kom hem från roskilde i söndags. Det var en upplevelse i sig. Jävligt lerigt och blött, men f-n vad kul jag hade. Hängde med tre uppsalagrabbar på 30 år. De var helsköna och riktigt snälla. Man kan väl säga att det var mina bodyguards där på roskilde. Många blev förvånade när jag sa att jag skulle åka ner själv, och jag själv blev lite förvånad att jag gjorde det. Riktigt modigt gjort om jag själv får säga. Hann se flera artister, men har inte tid att rabbla upp dom just nu. Får göra det när jag kommer hem från lycksele.

Åh, det är fint väder idag. Nästan så att man skulle ha varit ute i solen, men tyvärr har jag inte haft tid. Too bad! Jag har kanske hittat boende i göteborg, för er som vill veta det. Dags att göra annat, ha det gött.

Så vad mer kan man säga? Life goes on, eller hur?

Kommentarer
Postat av: erica

life goes on and on and on! kul i gbg ska vi då fan ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback