Ut i det fina vädret!


Tisdag, andra dagen på veckan. Vad ska man hitta på idag då? Tänkte ta en långpromenad i det fina vädret, för att sen ta mig till stan och inhandla en klapp eller två, och kanske en ny mobil? Skulle verkligen behöva en. Skärmen är totalt paj. Kan inte läsa sms, och ibland stängs mobilen av helt.. Så nu är det dags för en ny, bättre mobil. Ingen samsung den här gången!

Snart är det julafton också. Damn vad tiden går fort. Längtar faktiskt till att äta julmat, tro det eller ej. Det är första gången på år och dagar jag längtar efter julmaten. Funderar på vad man ska hitta på juldagen, antar att många ska festa, men jag är inte så sugen på det. Men det får jag väl se på juldagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback