Red is the new black


Sitter här ganska nyvaknad och funderar på vad dagen har att erbjuda. Hade varit skönt att träna, eller gå en promenad, men jag har svårt att bestämma mig. Lär bli kvar framför datorn, eller så går jag och lägger mig igen. Fast jag har sovit tillräckligt idag. Jag sover nästan bort hela dagarna, vilket jag måste sluta med. Imorgon ska jag stiga upp tidigt! Vad har jag annars hittat på idag? Jag har suttit här och framför tvn, sedan har jag hunnit med en sväng eller två till köket. Intressant? Nej, inte direkt. Men vem har sagt att det här är en intressant, eller vettig blogg? Inte jag i alla fall. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag. Jag var nästan lite partysugen tidigare, men det verkar som att planerna har gått i stöpet, så jag lär sitta framför tvn och se en film eller två. Min mor har åkt till lycksele, så jag får ha lägenheten för mig själv i några dagar. Skönt att få vara ensam ett tag, men jobbigt att laga mat. Haha! Nej, nu ska jag gå och sätta mig i vardagsrummet och fundera om jag ska orka ta en promenad eller ej.

(och nej, rubriken har ingenting med inlägget att göra. jag är kass på rubriker, okej?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback