Don't ask!

Fråga mig inte varför jag är uppe den här tiden, för jag vet inte svaret på det själv. Grejen är den att jag inte ens har gått och lagt mig, cool som jag är. Jag sitter här med min vän, glaset, och i glaset så existerar vätskan h2o. Jag och h2o är bra kompisar, och vi lär vara det ett bra tag framöver. Åtminstone tills jag bestämmer mig för att lägga mig i sängen. Men jag och sängen vill inte vara vänner, inte just nu. Efterdyningarna börjar så smått komma, och sängen känns inte en bra plats att vara på när det känns som att hela solsystemet snurrar runt en själv. Okej, nu gick jag till överdrift. Jag är inte speciellt onykter, känner bara att jag inte är redo för sängen ännu, men det kommer väl. Jag förbereder mig lite smått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback