Back in my hometown


Hemma i Piteå igen. Först nu jag har lite julstämning, och det är tack vare snön. På vissa ställen i Göteborg är gräset fortfarande lite grönt, i december. Det är sjukt! Men, nu är jag back in my hometown. Känns skönt, skönt, sköööönt! Tänkte passa på att säga grattis till gamlingen, hela 20 år. Fan, snart är vi gamla och grå. Misstänker att jag kommer spendera mycket tid med den där miss crackiie nu när jag är på besök. Vad har annars hänt i mitt liv? Jo ni, det är mycket som har hänt. Den 10/3 åker jag till Thailand, och jag blir kvar där i hela 36 dagar. Det ni!

Julafton om en vecka, och jag har inte köpt en enda klappis. Men, har inte speciellt många att köpa till såå, det lär gå fort. Efter julafton kommer nyår, eller först och främst är det juldagen och annandagjul. Fast nyårsaftonen är mer spännande. Då blir det OMY och medlemsfest. Tror det kommer över 700st. Maffigt värre! Kan bli trevligt.

I veckan blir det träning, träning och just ja, träning. Har saknat korpen som en tok, ska därför dit idag och skaffa ett månadskort. Gött! Nej, nu ska jag ut och rulla runt i snön. Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback