Inflyttning i nya lägenheten..

..idag. Känns både spännande och lite skrämmande på samma gång. Ska sova i lägenheten ikväll, vilket betyder att det blir den första natten där. Ah, hoppas att jag sover bra.. och inte drömmer några mardrömmar. Så, nu mera har jag, Therese, en egen lägenhet.. En etta med sovalkov ;) Sweetness. Nej, dags att göra något vettigt. Blir inte nå bloggande för några dagar framöver, har inte internet i min lägenhet, och ingen dator för den delen.. Så det kanske blir att jag uppdaterar bloggen lite då och då från skolan. Men jag lovar ingenting. Undra om jaghar litterär gestalning imorgon? Hm, hoppas! Så kan dra vad jag gjort i helgen någon annan dag. Har inte tid för det just nu. Har så mkt annat som måste göras. Idag har jag iaf fixat med mina kläder och försökt stoppa in dem i 2 minimala garderober. Sedan har jag även varit och tränat. Imorgon blir det en morgonprommis för min del, såå dags för mig att gå till läggan.

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback