Bodycombat for real.


..Åh, vad jag älskar bodycombat. Det är SÅÅÅ jävla roligt. Jag tror det blir att gå på varje pass hädan efter. Yes, och oj vad svettig man blir. Riktigt bra för konditionen också. Sedan är det ju bara ett + att man får ta ut sin ilska, och sina agressioner. Efteråt så är man så harmonsik och lugn, i just love it. Kanske får med mig någon på varje pass här framöver, emilia lät lite taggad.

Dags att börja planera morgondagen. Har mkt jag måste hinna innan jag åker till lycksele. Så, kanske dags för mig att sova. Tänkte först kolla på idol, och se vem som gått vidare. Lika bra att man skriver upp en liten lista på vad jag ska hinna med imorgon.

Har föresten kanske fixat praktikplats, men bara kanske. Inget är säkert ännu, men jag hoppas och håller verkligen tummarna. Det skulle vara underbart om jag fick platsen, det skulle bli/vara såå jävla roligt, nästintill grymt.

  • Gå till banken och ta ut pengar. 
  • Morgonpromenad, får se hur det går med den, men man ju försöka åtminstone.
  • Kanske gå förbi en sväng på korpen, om jag hinner
  • Dammsuga och städa upp lite i lägenheten
  • Fixa med mina nytvättade kläder.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback