Tiden går fort..

..fortare än man tror.

..psykbryt in my brain? Kan man väl som påstå. Min hjärna börja skoja med mig, som vanligt. Den har en vana att göra det. Jag tror den gör det iaf, fast jag vet inte säkert, om jag ska erkänna. Så idag är det måndag, eller snart är det slut på måndagen och tisdagen infinner sig om cirkus 1 h och 24 minuter. Igår var det söndag, och vad gjorde jag? Hm, låg mest i sängen hela dagen och såg på lost. Skööööönt! Var även på en liten promenad, och även den var riktigt skön. Men det blev mest slöande igår. Idag har jag varit duktig och varit på yoga, och har även haft balett. Var förvånansvärt pigg på dansen idag, kanske har min 25 minuters powie att tacka för det?

Imorgon är det tisdag.. SOVMORGON! sweet. Ska försöka ta mig upp på en lång morgonpromenad. Det skulle vara skönt. Sedan måste jag arbeta på mitt solo. Suck, jag och koreografera. Inte min starka sida direkt, men det blir nog bra i slutändan.. Förhoppningsvis.

Känns som att livet går som på räls just nu. Jag har vänt min negativa sida till, och låtit den positiva få komma fram igen. Finally! Äntligen så går det som jag vill.. har redan börjat längta till v 44 och 45 ;)
underbart, underbart och åter igen UNDERBART!

Paniken, måste skriva religionsgrejen. Men jag får ta och göra det imorgon istället. Har ju en dag till på mig, sedan måste jag fortsätta på min lilla "spökhistoria" till den litterära gestaltningen. Måste säga att jag är grymt nöjd och glad att jag valt den kursen. Varje lektion är faktiskt riktigt rolig, och jag har aldrig tyckt om att skriva och jag aldrig tyckt att det har varit roligt förän nu. Det är väl också lite underbart!

- 4 år sedan, idag. Tänk att tiden går så fort.
Hoppas att du har det bra, tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback