The real shit

..and you know it. Jag hör hur min gamla samsung låter, det är snart slut batteri. Fråga mig inte varför jag överhuvudtaget har igång den fortfarande, kanske är så att jag saknar den lite. Ilbnad, lite då och då, och då känns det bra att jag kan titta på den och kolla på alla bilder och sms som jag har kvar från förr. Ja, få en återblick över vad som har hänt, och vad jag har varit med om under mitt liv. (dock inte hela, men 2-3år iaf) Har varit på step intervall idag, och det var riktigt roligt. Var faktiskt första gången jag var på det passet, och det var över förväntan. Trodde det skulle bli tråkigt, men med rätt instruktör blir allt roligt. Tyvärr så var det hennes sista gång för i år att hålla i just step intervall, så det var lite synd.. när man väl pallrat sig dit och tyckte att det var helt okej. Typiskt! Som vanligt min tur.

Har även haft balett idag, och den gick väl hyggligt. Har även börjat på min solo. Kommer bli intressant, för jag är ingen koreograf. Nej, verkligen inte. Jag är mer den som tar emot koreografier. Det är som mer min grej, Så det här kommer bli ett äventyr utan dess like. Har även hunnit med lite andra intressanta saker idag, lite intriger på hög nivå. Haha. Jag åkte med crackhoe till coop, med rally-kalle, vilket var en upplevelse i sig. Ojoj, vilket äventyr. Trodde inte vi skulle ta oss någonstans. Jag trodde verkligen att han skulle ge upp, och vi hade nästan tappat allt hopp.. då vi hörde hur han äntligen, efter många försök, gick igång. Yeey! Då var dagen räddad, eller nästan.. För när vi hade gått in på coop och crackis skulle ta ut pengar så fungerade inte det. Allt sket sig, men det var ju tur att rally-kalle inte gav upp, och vi tog oss tillbaka till christinaskolan. Rally-kalles kämparglöd räddade våran dag helt enkelt.

Måste dock erkänna att idag, inte var min dag. Nej, när jag kom till dansen var jag verkligen inte taggad alls. Var rätt så pessimistisk om jag ska erkänna, och väldigt, väldigt negativt inställd. Jag började till och med att sjunga på Bad Day när vi värmde upp, och det visade väl ganska bra att det helt enkelt inte var min dag, iaf inte min dansdag. Men det är sånt som händer alla, inklusive mig. Även fast jag önskar att jag slapp.. Men det lär ju aldrig hända, för sån tur har inte jag.

Imorse när jag vaknade, ungefär vid 10snåret (sovmorgon you know) så satte jag på tv:n för att se om det var något roligt program just då. Till min förvåning så märker jag att det är myrornas krig. Jag börjar bläddra mellan kanalerna, och till min stora glädje (kanske lite sakrastisk idag?) så var det myrornas krig på varenda jävla kanal. Jag börjar självklart kolla om alla sladdar satt i ordentligt, och jag förstod inte riktigt vad som var felet. Då insåg jag vad problemet var, eller problem och problem vet jag väl inte, men det gick upp för mig att det analoga tvnätet stängdes av idag, den 10:de Oktober. Såå, nu har jag INGA kanaler att titta på. Jävlat INGA! Bra början på morgonen? nej, kanske inte. Fast egentligen så gjorde det ingenting, och jag brydde mig inte nå mer om det, och det gör fortfarande ingenting att alla mina kanaler är borta. För jag ser inte speciellt mkt på TV ändå. Jag gillar mer att sitta framför datorn eller ligga i sängen och slöa, och möjligtvis studera.. fast det är inget jag direkt tycker om, eller föredrar. Så det där med analoga och digitala tvnätet tjaffset, är inget jag tänker på just nu.. och kommer nog inte göra det heller. Jag ägnar mina tankar åt något vettigare istället.

Imorgon måste jag vara duktig och boka tvättid, för nu börjar tvättkorgen bli lite full, igen. (på kläder, HAHA, dålig humor) Sen har jag en massa annat som jag måste hinna med. Oh, tuffa tid!


Kommentarer
Postat av: crackhoe

rally-kalle is the shit!

2006-10-12 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback