I want to get away

Lenny Kravitz - Fly away strömmar hur mina högtalare just nu. De tär lördag, och det är en riktig slappar-lördag. Är trött, och funderar på att  ta en tidig kväll. Sedan så har man huvudvärk också, eller den har börjat försvinna. Tacka alvedon! Imorgon är det söndag, och det blir promenad och träna. Sedan måste jag plugga också.. Sedan ska jag till storebror och gratta han i efterskott. Han har fyllt systemmyndig.. yeey, för han! Själv har man 2 år kvar, fast 2 år går rätt fort.. Så snart så är jag också systemmyndig, men tills dess får jag nöja mig med att ta mig in på statt - only friday, haha.

Kommentarer
Postat av: bumling

JAAA, alltså det beror väl på vem som är vaaakt : D

2006-10-29 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback