Favorit i repris.


jag är riktigt dålig på rubriker har jag insett. Blir ofta rubriker som inte har något med dagen att göra. Galet? Ja, kanske lite..

Helgen är sluuuut. Buhu :/ Jag gillar helgen, riktigt mkt faktiskt. Så, jag har just kommit hem från min broder. Har grattat han och ätit lite fika. Mumsigt värre ;) och snart är det dags för middag. Är dock inte så hungrig, har ju som just fikat också. Blir att träna sen, och sedan blir det nog en sväng till Strömnäs.

Oj, jag hade totalt glömt bort att jag måste plugga lite.. Suck! Livet är inte rättvist alla gånger, men that's life. Haha. Igår var det slöardagendeluxe, förutom att jag var duktig och var och tränade, men kvällen blev slapp. Idag har de tockså varit rätt slappt. har hunnit vara  på en promenad, den blev däremot inte så lång. Kan vara för att det blev många bränslepauser (?) Men det var skönt att komma ut i friska luften. Var ju riktigt fint väder idag också, så då måste man ju passa på.

Vad hände föresten med den där hemska stormen som skulle komma? Den varade ju knappt en dag, och jag kan inte direkt påstå att det var en sååå farlig storm. Ja, det snöade och blåste lite. Men jag hade väntat mig vääärsta stormen, så att man knappt kunde ta sig till skolan.. och inte hade jag några problem att ta mig till skolan. Fick plumsa i lite snö, men så hemskt var det inte.

Jag vill ha chokladzingo nu! Haha. ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

nog blev man allt lite blöt om fossingarna ändå! :P

2006-10-30 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback