.

Finns det något att säga om dagen?

Nej, inte direkt.. Hade balett första lektionen idag, och det gick väl som det gick. Rätt dåligt om jag ska erkänna. Mitt huvud vill inte vara över ståbenet på vänster sida. Suck. (dvs höger hand på stången). Nej, det sket sig ganska  mycket, eller misslyckades om man vill använda sig av ett lite finare ord. Ville egentligen bara sjunka genom marken och lämna danslektionen, men jag bet ihop. Sedan blev det inte mkt bättre av att benen inte riktigt ville göra som hjärnan sa åt den att göra. Suck igen. Nej, jag får ta igen det imorgon, eller försöka åtminstone.

Så igår var jag på yoga, och det var skönt.. som vanligt. Måste dock bli lite vigare i mina bröstmuskler, för jag tror jag aldrig har sett någon så ovig som jag är där. Helt sjukt egentligen. har inga problem med alla konstiga positioner som benen måste vara i, men när det kommer till att öppna upp bröstet och öppna i axlarna, ja då skiter det sig ganska rejält. Precis som det mesta gör i mitt liv. Haha, nej.. nu ska vi inte vara så negativa. Fick ju ändå min efterlängtade glass igår, så jag ska väl vara glad. Men det övriga går väl inte alltid som på räls. Fast litterära gestaltningen måste jag säga är nog det som går bäst just nu. Jag trivs verkligen med den kursen, och det är så roligt att skriva. Inte ofta man hör det komma från min mun inte.

Funderar fortfarande om min skalle är lite fucked up, och om den skojar med mig. Svårt att veta, men jag listar väl ut det så småningom förhoppningsvis. Man lär så länge man lever, inte för att det har något med saken att göra. Jag tror att det reder ut sig snart, om jag bara låter allt bara vara och komma och gå för sig självt. Ja, så blir det nog.

Dans i afton, från 18.00 - 20.00. Sedan så får jag se vad som händer i våra länder. Kanske pluggar lite psykologi.. Har ju prov nästa vecka. Men det kommer väl inte bli nå plugg från min sida idag heller. Såg föresten en bra film igår, foolproof, kan rekomendera att ni ska se den. Ryan Reynolds är bland annat med i den, ni vet, han från Van The Man. För er som inte sett Van The Man, så är den filmen ett MÅSTE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

näää! den vita massajen ska du ju se!

2006-10-19 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback