Engelska lektion.

Sitter på skolan och har bröjat skriva mitt engelskaveme. Yeey, vad kul.. inte. Snart har man dans, sååå får se hur det går med tatueringen. Förhoppningsvis går det bra. Får vara lite försiktig med attlyfta benet. Så, idag är det onsdag och jag har haft psykologiprov idag. Gick väl helt okej.. Satt och plugga igår till kl 00.30 typ.  Fick lite hjälp, så får tacka för den :) Ikväll så ska jag till J, och gratta henne. Hon fyller 18 år idag. GRATTIS ;)
Nu har vi slutat, så nu ska jag gå på dansen och dance my ass off.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaja, jag kan kommentera, läser ju ändå varje dag :o)
Krav, lägg upp fin bild på tatueringen utan skyddande plasten!

2006-10-26 @ 16:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback