En evighet framför mig.

Storbloggarn, är det jag? Haha, nej inte de senaste dagarna. Har inte orkat eller haft tid att uppdatera, men det får ni helt enkelt ta. Helgen är slut, och det är måndag imorgon. Jag tycker att tiden går alldeles för fort. Det är ganska hemskt, egentligen, om man tänker efter. Inte länge till så ligger man där i en etta med golvvärme och kokvrå. Nej, nu ska vi inte tänka så negativt.


Jag har hela livet framför mig, och mitt liv har ju precis börjat på riktigt. Har kommit på flera saker som jag vill göra. Jag vill ta dykcertifikat, gå en bartenderkurs, hoppa fallskärm och bungyjump, lära mig surfa, gå en massagekurs.. Ja, jag kan hålla på i evigheter.


Så nu är då helgen över, och jag kan väl dra en resume om vad som har hänt. Fredagen så var vi några flickor hos madde, dom festade, och jag tittade på. Vi bestämde oss att gå ut på pentan, eftersom statt hade ställt in. Trodde att det skulle bli rätt tråkigt, och jag hade inte så stora förväntningar. Men när vi kom dit så var det faktiskt mer folk än vanligt. Det var över förväntningarna så att säga. Tror det var för att många hade planerat att gå på statt, men då var det ju inställt, så alla gick på pentan istället.


Lördagen var en rätt lugn dag. blev en sväng på stan, och så gjordes det mat för första gången i min lägenhet,. och jag som bott där i snart 2 månader. Maten blev god, och på aftonen blev det takida med emelie. Lyssnar inte på Takida i vanliga fall, men i afton så blev det som det blev. Satt mest i baren och var social. Sedan gick man fram och tillbaka mellan scenen och baren. Haha! Blev en nykter afton, eller drack 2 cider.. men vi blev ju faktiskt bjudna, och jag och emelie sa innan vi gick dit, att om vi blir bjudna så kan vi dricka, annars orkar vi inte.  Där efter blev det ett försök att ta sig in på kalles, men det gick inge vidare. Så då försökte jag på statt med linn och visst kom man in. Yeey! Sweet as hell.


Helgen var iaf trevlig, på många sätt.
Jag hoppas att alla andra också haft det trevligt,
och inte busat alldeles för mkt. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback